Sunday, March 4, 2012

Tahun akhir diploma...


Salam..sihat ke korang??..dah lame rasenye aku tak update blog ni..hehe..entri2 lame aku banyak aku dh delete..bosan.. :) .  Sekarang ni aku bz dengan final project aku. serius aku tension..banyak bende kene settle..design logo company aku tu xproceed2 lagi..aarrgghh...bape banyak design dh aku buat..asyik kne reject je..mane tak tension? hurmm..kene kerje kuat sikit ni. "xpe fatin last semester..bekorban sikit ye"..:D bz punye bz sampai tak sempat nak balik kampung melawat keluarga di sana. rase nya nak dekat 2 bulan jugak kot xbalik..*lama nye*..

Sekarang ni dh bulan 3..final exam bulan 4..sebulan je lagi kak oii!! tekanan kian terasa!! sekejap je mase berlalu kan?..pejam celik pejam celik dh 3tahun aku duduk di negeri bersejarah melaka ni!!
doakan aku ye untuk past final kali ni..xlepassss..abis kne repeat!!..arrgghh xsanggup dh..penat!
k lah bye assalamualaikum..:)

No comments:

Post a Comment