Tuesday, May 29, 2012

Dirumah..

salam.. hyep!!! lame nye tak update blog ni..nak kate bz sgt xlah...cume malas je..kadang2 lupe..niat dah ade nk update..tp asyik2 tangguh last2 x update pun..
sekarang aku dh free..tak payah pikir duit,lapa,rindu family,dan berikut nya,..nak tau kenapa???? sebab aku sudah bebas..bebas..bebas..bebas............dh settle stdy dlm diploma..degree? master?phd? eeeerrrrrr...tunggu lah dulu..cri duit dulu jap..ade rezeki nak smbng insyallah boleh je..tp selalu orng ckp bile orang dh pegang duit ni nak stop memang susah..sebab dh sedap pegang duit sndri kn? tp pape pn aku cube lah kalau diberi peluang..:D 
sudah habis study ni..dok rumah jla...tolong mak buat kerja..*dapat gaji jugak* hahaa..tu yang dijanjikan...bukan xnak kerje lua..tp tggu lah dulu...after raye maybe.. :p . cakap pasal kerje...satu hal lagi..kerje kosong tu memang banyak..dh cari dh pun..tp xtahu nak kerja ape..aku ni bukan xpenah kerja...sebelum masuk blaja dulu pun kerje jap dulu..tp skng ase lain plak nk kje ni..mungkin sbb dh lame xbuat kerja..ni lah jadinye..hurmmm...bukan malas ye!!! hhheeeehhh...
aku dok rumah je bukan makan.tido,bejalan,shopping or what ever lah kan...aku ade tugas yang perlu diselesaikan!!!! baru-baru ni..aku dpt anak buah baru!!!! perempuan lagi..ya allah...comelnye die..nikmat tuhan...:) nak tgk pic die? ok jap.......tgk bawah..:p


look!!!!! a little princess 
-SARAH HUMAYRA..-

actually ibu n abi die nk letak satu name je sarah..tp desebabkan die putih kemerahan and then semue orng panggil die humayra..lekat lah name tu...sedap kan??? hehe..

jage sarah mudah sgt..sebab die xkuat nges...senyap je..tp skali die dh nges glabah aku dibuatnye dengan muke merah meyalanya..hhuuuhhhh...
sayang dak tecik ni -sarah humayra-


No comments:

Post a Comment